fbpx

קידום אתרים אורגני בגוגל

בעלי עסקים לרוב נתקלים בהמון תהיות ושאלות על מיקום האתר שלהם ביחס למיקום של אתרים מתחרים אחרים. למשל, איך אני מצליח לעקוף את המתחרה שלי? אולי הוותק של הדומיין שלו יותר גבוה משלי? האם אני יכול להגיע לתוצאה הראשונה? כל השאלות האלה מובילות לתשובה אחת ברורה, professional seo.

לא לדאוג משינויים

עולם הseo הוא נרחב ביותר ומורכב מהמון פרמטרים שאת רובם כמעט אף אחד לא יודע למעט אנשים בודדים בגוגל עצמה. כך או אחרת קהילת המקדמים בעולם מצליחה כל פעם למצוא את הדרך להתגבר על שינויי האלגוריתם שמתבצעים למעלה מ 600 פעמים בשנה, כן נכון זאת כמות מטורפת של שינויים. והדרך לקידום אתר בצורה אורגנית היא לעתים ארוכה ולא תמיד קלה (מאוד תלוי תחום), אבל מה שבטוח זה שהיא משתלמת בטווח הרחוק. קידום אורגני מורכב ממספר פעולות שמתבצעות על מנת לקדם את האתר, למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש האורגני בגוגל. עם זאת קיימים מספר דברים שהם פשוט חובה בקידום האתר שלנו וכמובן שהם יעזרו לנו לטפס לראש דף התוצאות במהירות מסחררת.

קידום אתרים אורגני

פרמטרים חשובים בקידום אורגני

קידום אורגני מורכב ממספר פעולות שמתבצעות על מנת לקדם את האתר, למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש האורגני בגוגל. עם זאת קיימים מספר דברים שהם פשוט חובה בקידום האתר שלנו וכמובן שהם יעזרו לנו לטפס לראש דף התוצאות במהירות מסחררת. קיימים מעל 200 פרמטרים שונים בהם גוגל בוחנת אותנו, בואו ננסה להתעסק בחשובות שבהן.

ואלו הן שמות הפרמטרים החשובים ביותר, בקידום האורגני של האתר.

תוכן עם ערך מוסף 

דאגו למשתמשים שלכם לתוכן מקורי, מעניין ואיכותי ואפילו טיפ מקצועי שיוכל לעזור ללקוחות לבחור נכון. וכמובן שבכל חייב להיות עם דגש על תוכן מקורי, תוכן משוכפל לא יתקבל בברכה. קיימים מגוון רחב של כותבי תוכן שישמחו לעשות עבורכם את מלאכת הכתיבה.

התאמה למובייל 

רמת החשיבות של אתר רספונסיבי היא במקום הראשון, וזאת מכיוון שלמעלה  מ70% מהגלישה נעשית דרך המובייל, אז קחו לעצמכם רגע ותבדקו איך האתר שלכם נראה בכל מיני מסכים למיניהם, ניתן לבדוק את התאימות למובייל על ידי "page speed insights" של גוגל ולגלות האם האתר שלכם רספונסיבי.

פרופיל קישורים

צרו גיוון של קישורים נכנסים לאתר שלכם, הקפידו לא הכניס יותר מידי קישורים מאותו הסוג זה יכול להרוס את התדמית של הפרופיל קישורים שלכם. מיקום הקישור בדף שלכם גם הוא חשוב מאוד, מכיוון שככל שנשים את הקישור בתחתית העמוד ככה הערך שלו ירד.

זמן טעינה 

במקביל להתפתחות הטכנולוגית האדירה שמתפתחת לה בימינו גודל גם הרצון האנושי לחידושים ולנוחות מרבית בכל הקשור לגלישה ולרכישה באינטרנט, ללא דחיית סיפוקים פשוט כאן ועכשיו. ולכן החשיבות של זמני טעינה באתר שלכם חשובים לא פחות מכל פרמטר אחר. על מנת לשפר את הביצועים של האתר השתדלו להסיר תמונות בפורמטים לא עדכניים, הסירו או צמצמו תוכנות צד-ג שמשפיעות על המהירות ועוד.

Ux –ui חווית משתמש 

פרמטר חווית המשתמש, הוא כנראה החשוב מכולם. מכיוון שבתוכו נמצאים כמעט כל הקריטריונים
שנמדדים באתר (תאימות למובייל, זמני טעינת העמוד וכו') ולכן בכדי להבין את עניין חווית המשתמש תנסו לחשוב על האופן שבו מרגיש המשתמש ברגע שהוא נכנס לאתר שלכם.. אם הוא מצליח להתמצא בקלות? האם הוא מתחבר לעיצוב של הדף?
האם הוא קורא את התוכן? האם הוא מאבד עניין מהר? אם כן אז למה? האם קל למשתמש ליצור אתכם קשר דרך כל מקום באתר? ועוד הרבה שאלות שחשוב שתשאלו את עצמכם.

ולכן שימו דגש, על כך שהמשתמש יוכל להפיק את המרב מהאתר ומהתוכן שלכם.
 גם אם זה אומר לשכור איש מקצוע שינחה את הדרך.

היררכיה באתר

המבנה ההיררכי של אתר, הוא אבן דרך מאוד חשובה במסע הקידום והבנייה של האתר עבור העסק שלך.
זאת מכיוון שברגע שנעלה את האתר לאוויר ונבקש מגוגל לסרוק אותו היא תסרוק את האתר שלנו, ותנסה להבין מהו תחום העיסוק הכללי של האתר. 

היררכיה נכונה היא למעשה כלי שעוזר לנו להחליט איזה דפים נרצה שגוגל תבין שהם חשובים יותר ואיזה חשובים פחות.
וכך גוגל תצליח להבין בצורה טובה יותר את תחום העיסוק העיקרי של האתר שלנו,
מה שייתן לנו עדיפות על מתחרים שלא עשו כן. אתר שבנוי בצורה היררכית טובה, ייתן כוח למדד חווית המשתמש.
וזאת בגלל שהניווט בכלל האתר יהיה הרבה יותר נוח ומהיר עבור המשתמש.

אופטימיזציית קוד

  • בדקו את אופטימיזציית הקוד של האתר שלכם על מנת לבדוק שלא קיים ""Duplicate Content בקוד האתר.

אופטימיזציית תמונות

  • אופטימיזציית תמונות
    קיימים מספר דברי שחשובים באופטימיזציה של תמונות.
    למשל מהו נפח התמונה, מהו השם של התמונה, תגית ALT לתמונה, תגיות title לכל תמונה,
    דאגו להעלות תמונות בפורמט עדכני, צרו מפת אתר לתמונות שלכם (image-sitemap.xml).

אופטימיזציית תוכן

  • הגדירו Meta Titles & Meta Descriptions בכל העמודים באתר שלכם,
    צרו כותרות וכותרות משנה בתוכן שבאתר H1 – H6,
    הגדירו Rich Snippets וכך תוכלו לפאר את האתר שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל בנוסף לגדילת ה-CTR,
    צרו רשת קישורים פנימית שתוביל בין כל דפי האתר בצורה נכונה.

פרופיל במדיה החברתית 

ניהול פרופיל ברשתות המדיה החברתית הוא מזמן משימת חובה עבור כל בעל עסק, שמעוניין בחשיפה גדולה יותר לעסק שלו. לכן דאגו לפתוח פרופיל בכל רשת חברתית כזאת או אחרת, שמתאימה לעסק שלכם. וכך תוכלו להיחשף לקהלים חדשים, ולשמור את הלקוחות שלכם מעודכנים בזמן אמת.

SEM הוא למעשה קידום אתרים שמתבסס על העצמת הנראות של האתר בתוצאות החיפוש

ניתן לקדם אתר שלך בכוחות עצמך, אבל תמיד עדיף שמקצוען יטפל בעניין

המחיר בקידום באינטרנט הוא דינאמי ומשתנה בהתאם לצרכי הלקוח..

בתקופה שבה אנו חיים, הפרסום באינטרנט הפך לחלק בלתי נפרד מהצלחת העסק שלנו. ולכן בתכנון האסטרטגיה העסקית קחו בחשבון את תקציב הפרסום באינטרנט