fbpx

קידום אורגני SEO

קידום אורגני SEO - מה זה ואיך זה עוזר לי להרוויח כסף באינטרנט
זמן קריאה: 3 דקות

קידום אורגני – מה זה ואיך זה עוזר לי להרוויח כסף באינטרנט

קידום אתרים אורגני SEO היא האסטרטגיה החכמה ביותר לקידום העסק והבאת לקוחות לאורך זמן. הנה כמה נקודות ששווה לדעת על קידום אתרים אפקטיבי.
אם היה לכם שקל על פעם ששמעתם כמה קידום אורגני קריטי להצלחת העסק שלכם, כבר לא הייתם צריכים קידום אורגני. או לצורך העניין, לעבוד. אז נתחיל מזה שמי שאמר לכם את זה, צדק – 94% מהחיפושים אונליין בישראל נעשים בגוגל וכ-70% מהחיפושים הגלובליים. כן, גוגל מרכזית עד כדי כך בחיים של כולנו.
מה שרוב העוסקים בתחום שוכחים לציין, הוא עד כמה עבודת ה-SEO צריכה להיעשות בצורה מדויקת, ובתפירה אישית למטרות ולאתגרים שלכם. אנחנו פה כדי לעשות סדר.

מה זה אומר קידום אורגני SEO?

ההגדרה המילולית של SEO היא Search Engine Optimization או בעברית אופטימיזציה למנועי החיפוש. בהגדרה המעשית, מדובר על סט של פעולות מסוגים שונים (תוכן, עיצוב, קוד וניהול שוטף) שנועדו לשפר את המראה והמיקום של דפי האתר שלכם בתוצאות החיפוש האורגניות. מכיוון שחיפוש אורגני הוא הדרך הבולטת ביותר עבור אנשים לגלות ולגשת לתוכן מקוון, אסטרטגיית SEO טובה וחיונית לשיפור איכות וכמות התנועה לאתר שלכם.
תוצאות החיפוש האורגניות הן תוצאות חיפוש ללא תשלום שמנוע החיפוש קבע שהן הרלוונטיות ביותר לשאילתת הגולש. מודעות ממומנות שעובדות בשיטת תשלום פר קליק. תוצאות חיפוש אורגניות נבדלות ממודעות ממומנות בכך שהן ממוקמות על סמך אלגוריתם הדירוג האורגני של מנוע החיפוש ולא על הצעות מפרסמים. ההבדל העיקרי בין קידום אורגני לפרסום בתשלום הוא שקידום אתרים כרוך בדירוג "אורגני", מה שאומר שאתם לא משלמים פר קליק כדי להיות במקום הזה.

איך לעשות קידום אורגני נכון?

כל בעל עסק שברשותו אתר אינטרנט פעיל רוצה להגיע למקומות הראשונים בגוגל. באמצעות קידום אתרים אורגני תוכלו להפוך את החלום שלכם למציאות, ולהגיע גם למקומות הראשונים בגוגל על ידי שימוש במגוון רחב של ביטויים רלוונטיים לעסק שלכם.
תהליך קידום אורגני SEO הוא חלק מהותי בשיווק דיגיטלי מכיוון שאנשים עורכים טריליוני חיפושים מדי שנה, לרוב מתוך מקצועי ונכון צריך להיות כזה שנבנה בצורה מדודה ונכונה ורק באופן כזה נזכה לראות תוצאות הולכות ומשתפרות לאורך זמן וביצועים טובים יותר. ישנן טכניקות SEO שיכולות לגרום לעלייה מהירה במיקום האתר במנועי החיפוש.

השילוב בין תוכן איכותי ומקצועי ובין תוכן שמקדם קידום אתרים מקצועי הוא הנוסחה המנצחת. כך אתם יכולים להרוויח מכל העולמות, ולדעת כי יש לכם אתר מנצח שאמור לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר. קידום אתרים בגוגל זה אלמנט חשוב ומשמעותי מאוד מצד אחד, אך מצד שני אסור לכם לשכוח כי התוכן בראש ובראשונה חייב למשוך לקוחות.
לכל חברת קידום אתרים יש אנשי תוכן מקצועיים ומיומנים, כאלה שיודעים לספק לכל אתר את התוכן שמתאים לו. תוכן שיכול לסייע גם בנושא של קידום אתר, אך באותה נשימה מדובר על תוכן שיווקי שאמור בסופו של יום למשוך אליכם עשרות רבות של לקוחות חדשים לעסק.

לנצל כל חיפוש!

קידום אורגני SEO הוא חלק מהותי בשיווק דיגיטלי מכיוון שאנשים עורכים טריליוני חיפושים מדי שנה, לרוב מתוך כוונה למצוא מידע על מוצרים ושירותים. החיפוש הוא לרוב המקור העיקרי לתנועה לאתר ומשלים ערוצי שיווק אחרים. קבלת חשיפה גדולה יותר ודירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש מאשר המתחרים שלכם יכולה להיות בעלת השפעה מהותית עבור העסק שלכם. עם זאת, תוצאות החיפוש התפתחו במהלך השנים האחרונות כדי לתת לגולשים מידע יותר מדויק שיש בו סיכוי גבוה יותר להשאיר את הגולשים בדף התוצאות במקום להוביל אותם לאתרים אחרים. שימו לב, תכונות כמו תוצאות עשירות ופירוט על העסק בתוצאות החיפוש יכולות להגביר את הנראות ולספק למשתמשים מידע נוסף על החברה שלכם ישירות בתוצאות.

קידום אורגני SEO – הדרך לשימור

אופטימיזציה זהו לא רק שלב בתהליך הקידום, כי עבודת האופטימיזציה למעשה לא מסתיימת לעולם. בתהליך SEO (קידום אתרים אורגני), אין באמת תקרת זכוכית ואין גבול לדברים שאפשר לשפר באתר מכל הבחינות – קישורים, מהירות, תשתית טכנית, תוכן, חווית משתמש ועוד – אין לזה סוף! תוסיפו לזה את העובדה שגם המתחרים שלכם עושים בדיוק את אותן פעולות (ברמה כזו או אחרת), מה שמייצר מצב שגם אתרים חזקים מאד יש צורך לתחזק ולקדם כל הזמן, על מנת לשמור על רמה גבוהה של קידום אתרים ולא לאבד לאט לאט את המיקומים והכניסות לאתר. קחו לכם 25 טיפים על קידום עסקים באינטרנט שיקלו עליכם את העבודה

קידום אתרים מקצועי חייב להיות מבוסס על אסטרטגיה נכונה. מבלי להיכנס ליותר מדי מילים גבוהות, אסטרטגיה של SEO היא למעשה מעין מיפוי של הפרויקט הכולל תכנון המהלכים שיביאו לקידום אפקטיבי: איזה עמודים דורשים אופטימיזציה (לרוב? כולם!), כיצד מתעדפים על העבודה על האתר (רלוונטי בעיקר לאתרים גדולים עם מאות ואלפי עמודים), מהם 20% מהפעולות שיביאו ל-80% מהאפקט בזמן הקצר ביותר (אנו משתדלים מאד להיות יעילים בתהליך), איך מחלקים את הקישורים החיצוניים לאתר ועוד. מקדם אתרים אורגני צריך לדעת להכין אסטרטגיית קידום אתר – כל אתר על פי הצרכים שלו.

לסיכום, הקידום הממומן הוא אחלה של כלי שיכול להביא לכם כמויות של כניסות לאתר, מכירות בעסק וחשיפה!

אהבתם? נשמח אם תעשו שיתוף…

תוכן העניינים